wtorek, 10 września 2013

FAQ

Często zadajecie mi różne pytania dotyczące biżuterii i bardzo często się one powtarzają. Także tutaj wybrałam te najczęściej powtarzające się. Mam nadzieję, że okaże się to pomocne ;)


Jak zamawiać biżuterię Uncaged?
Cóż to stosunkowo proste :) Wystarczy napisać maila lub wiadomość prywatną na Facebooku. W wiadomości wyrazić chęć kupienia biżuterii i wstawić linki do konkretnych produktów, które chce się kupić. Jeśli chcesz złożyć zamówienie specjalne po prostu jak najlepiej opisz to co chcesz. Maila sprawdzam tak samo często jak Facebooka, więc bądźcie cierpliwi, z pewnością odpiszę. Jeśli chcesz mieć więcej pewności, że biżuteria do Ciebie dotrze, że nie jestem oszustką, poproś o wystawienie Twojego zamówienia na Allegro.

Skąd mam wiedzieć, czy bransoletka będzie na mnie pasować?
Przy każdym produkcie jest rozmiar. Wystarczy zmierzyć swój nadgarstek, np. centymetrem krawieckim i sprawdzić, czy bransoletka jest w tym samym rozmiarze. Bransoletki beads back mają rozmiary od XS do XL. W opisie albumu na Facebooku znajdziecie odpowiedniki obwodu nadgarstka w centymetrach do danego rozmiaru.

Jaka jest cena wysyłki?
Ceny wysyłki są stałe (no chyba, że Poczta Polska funduje nam podwyżki). Przesyłki wysyłam tylko jako listy/paczki rejestrowane. Za inne wysyłki nie biorę odpowiedzialności.
List polecony ekonomiczny 6zł PŁATNOŚĆ Z GÓRY
List polecony priorytetowy 8zł PŁATNOŚĆ Z GÓRY
Przesyłka pobraniowa ekonomiczna 15zł PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Przesyłka pobraniowa priorytetowa 17zł PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
List polecony zagraniczny od 17zł PŁATNOŚĆ Z GÓRY

Czy wysyłasz biżuterię za granicę?
Tak, jeśli tylko ktoś zza granic Polski chciałby posiadać biżuterię Uncaged, wysyłam paczkę za granicę. Koszt wysyłki od 17zł w zależności od wagi i gabarytów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie wpis ;)
Liczę, że żyjemy wychowani w kulturze i tak też będziemy się wszyscy zachowywać. Nie będę tolerowała wulgarnych i obraźliwych komentarzy.