poniedziałek, 6 stycznia 2014

Newsletter



Każdy z nas ma sporo obowiązków i na co dzień jest zabiegany. Nie każdy ma czas, żeby dokładnie śledzić Uncaged na Facebook'u i w porą dowiadywać się o aktualnych promocjach i nowościach. A uwierzcie, zaplanowałam ich sporo na ten rok. ;) Do Newslettera "z automatu" zostały zapisane osoby, które zakupiły kiedyś biżuterię hand-made kontaktując się w tym celu ze mną drogą mailową, jako osoby potencjalnie zainteresowane biżuterią Uncaged ( jeśli dostałaś/dostałeś newsletter od Uncaged, a nie chcesz go otrzymywać po prostu powiadom mnie o tym :) Z góry przepraszam, jeśli poczułaś/poczułeś się urażony). Oczywiście każdy może się do niego dopisać jak i wypisać. W każdym momencie.




W tym celu należy wysłać mail o treści "Wyrażam zgodę na przesyłanie mi newslettera 
z adresu newsletter.uncaged@gmail.com na adres e-mailowy twojadres@e-mail.pl"
i przesłać na adres newsletter.uncaged@gmail.com. :) 



Jak wspomniałam w każdym momencie można się wypisać, cofając swoją zgodę. Wystarczy w e-mailu na ten sam adres napisać prośbę o usunięcie Twojego adresu e-mail z bazy newslettera Uncaged. Twój e-mail zostanie niezwłocznie z niej usunięty i więcej już nie dostaniesz wiadomości o treściach promocyjnych Uncaged. Będę wdzięczna za dopisek z uzasadnieniem takiej decyzji. To pomoże mi udoskonalić formę i treści wysyłanego do Was newslettera. :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie wpis ;)
Liczę, że żyjemy wychowani w kulturze i tak też będziemy się wszyscy zachowywać. Nie będę tolerowała wulgarnych i obraźliwych komentarzy.