sobota, 21 września 2013

Profesjonalna sesja zdjęciowa ;)

Jakiś czas temu razem z Moniką umówiłam się na sesję zdjęciową. Po długim przeglądaniu zgłoszeń dziewczyn chętnych na taką sesję, wybrałyśmy w  końcu prześliczną Justynę. Sesja wyszła nam bardzo profesjonalnie. O nasz makijaż zadbała bardzo zdolna i przemiła wizażystka Luiza, którą polecam naprawdę każdemu! :) Z lekkim opóźnieniem i pięknie wymalowane ruszyłyśmy na zdjęcia. Przemiła atmosfera sprawiła, że czułyśmy się ze sobą naprawdę dobrze i swobodnie. Śmiechu było co nie miara, a efekty sesji możecie oglądać poniżej. Wszystkie bransoletki ze zdjęć są wykonane przeze mnie.

















 







Mam nadzieję, że efekty sesji podobają się Wam równie bardzo, jak i mi. Liczę, że jeszcze nie raz będę współpracować z Moniką, Luizą i Justyną, bo to była naprawdę miła współpraca. Serdecznie dziękuję dziewczynom za to, że zechciały poświęcić swój czas i energię mojemu pomysłowi. Poniżej zostawiam Wam linki do każdej z nich. Mam nadzieję, że odtąd już każda sesja będzie z wizażystką i zdolnym fotografem. Obiecuję się o to starać, bo na takie efekty bardzo miło się patrzy. Na dzisiaj to tyle, do usłyszenia niebawem. ;)


Monika

Google+ Moneczka M


Luiza



Justyna

maxmodels Justyna J.


P.S.: Zaglądajcie na Facebooka Uncaged, żeby być na bieżąco! ;)



4 komentarze:

  1. Kochana dziękuję bardzo za wspaniałą współpracę :* Mam już pomysł na kolejną, tym razem jesienną sesję i mam nadzieję, że uda Nam się ją zrealizować w tym samym gronie co ostatnio :) Była mi bardzo miło fotografować Was oraz spędzić z Wam ten czas. Wszystkie jesteście niesamowite <3 Oby więcej takich ludzi mnie otaczało :) Całuję mocno i do następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie :) Sesja jest mega , pieknie wyszłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu swoim i Justyny ;) osobiście jestem bardzo zadowolona z przebiegu sesji jak i jej efektów :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie wpis ;)
Liczę, że żyjemy wychowani w kulturze i tak też będziemy się wszyscy zachowywać. Nie będę tolerowała wulgarnych i obraźliwych komentarzy.