piątek, 13 września 2013

Witajcie Kochani na blogu Uncaged! ;)

Jak obiecywałam wcześniej, jest to jedna z niespodzianek na jesień. Długo zastanawiałam się nad blogiem. Mam niewiele czasu, zaraz zaczynam studia. Ale postanowiłam jednak spróbować.
Na początku bardzo chciałam podziękować Jill z zaczarowane-szablony.blogspot.com za wykonanie szablonu i pomoc we wstawieniu go. Jestem naprawdę zadowolona z szablonu bo jest właśnie taki jak chciałam. Prosty, ale urzekający. Myślę, że nie raz jeszcze będę korzystać z talentu Jill przy zmianach szablonu ;D

W trakcie tworzenia bloga stworzyłam także swoje konto Google+, więc zapraszam wszystkich do dodawania mnie ;) Tam pewnie też niedługo wszystko ogarnę i będę dodawała dużo ciekawych rzeczy.

Do czego mi blog skoro mam stronę na Facebooku? No cóż, nie wszystko da się tam zamieścić. Na blogu będzie wiele inspiracji do nowych kolekcji i nowych wzorów, zajawki nowych kolekcji. Mam nadzieję, że będzie tutaj też wiele relacji z kiermaszów i targów. Będę tutaj też wstawiała trochę z mojego życia. A przede wszystkim - coś dla Was - zakładka ZRÓB TO SAMA. Pomysły jak dać drugie życie starej, znoszonej biżuterii, oraz jak w prosty sposób stworzyć urzekającą biżuterię, której pozazdroszczą Wam koleżanki ;) Myślę, że tak jak i na Facebooku, tak i tu na blogu będą się pojawiały konkursy. Z racji, że jestem osobą otwarta na ludzi, o czym wiecie, także marka Uncaged jest otwarta i wszystko wokół niej. Blog będzie się zmieniał także pod wpływem Waszych sugestii i krytyki. To ma być coś dla Was, więc liczę, że to Wy pomożecie mi stworzyć to, czego chcecie najbardziej.

Dzisiaj bez konkretnych postów. Rozejrzyjcie się po blogu, zobaczcie co i jak. Doradźcie co dodać, a co usunąć, co zmienić. A już od poniedziałku ruszymy pełną parą! ;)

A to zajawka kolekcji, która już z początkiem jesieni wejdzie do sprzedaży.
Jaką nazwę byście jej dały?




13 komentarzy:

  1. Super ze jestes. :D
    Kolekcja? hmmm... Jeans Flavour :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę ;) W końcu będę mogła dzielić się z Wami Uncaged i sobą w pełnym wymiarze ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł ;D
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Denim Blu - myślę że nazwa pasuje do bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie, że tu jesteś! :) oczywiście obserwuję, życzę Ci wytrwałości w blogowaniu i dużo dużo inspiracji :) blog wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd to zasługa Jill z zaczarowane-szablony ;)
    Cieszę się, że Wy wszyscy się cieszycie na moją obecność tu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ciesze sie ze zalozylas bloga zdecydowanie wiecej tu sie pomiesci i mozna bedzie byc rowniez na biezaco:)

    zapraszam tez do zerkania do siebie nattalja.blogspot.com
    moze bede miala kiedys okazje prezentowac i twoja bizuterie bo widze ze po sasiedzku jestesmy:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie wpis ;)
Liczę, że żyjemy wychowani w kulturze i tak też będziemy się wszyscy zachowywać. Nie będę tolerowała wulgarnych i obraźliwych komentarzy.